Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Flitig söndag

Av Elen - 4 augusti 2013 15:04

Är just nu i mitten av skåne :)
Älsklingen jobbar och jag springer runt och fjantar mig ^^ haha. Inte riktigt men nästan, jag hjälper honom lite ;)

Mina föräldrar har länge pratat om att fixa ett nytt avlastningsbord eftersom det gamla har ruttnat sönder :/
Så nu är vi här uppe och ska överraska mina föräldrar och fastrar och farbröder med ett nytt bord.
Sen att det är varmt och fint väder, samt mogna röda vinbär gör ju saken inte sämre ;) hehe

Får se hur länge vi stannar :)

min duktiga älskling jobbar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elen - 22 augusti 2013 18:36


Jag har alltid älskat spelet "The Sims" enda sedan Sims 1, som kom när jag gick på mellanstadiet ^^. Jag älskar hur man kan skapa sina olika simmar och para ihop sin självsim med vilken kändis som helst     Jag menar vem vill inte vara tills...

Av Elen - 21 augusti 2013 16:53


Jaha, då sitter man åter igen utanför biblioteket och ska plugga examensarbete >...

Av Elen - 21 augusti 2013 08:54


Igår gjorde jag nya naglar :) Blev supernöjd! Jag älskar ju rosa och denna färgen passar så bra in på mig när jag känner mig flickig (vilket är typ alltid ^^). Eftersom färgen har lite större glitter i sig oxå, kändes det som stenar, eller liknande...

Av Elen - 15 augusti 2013 21:23


Pysslar just nu ihop en krans med en kompis :) blir riktigt fin och vi är nöjda. Ska på begravning imorgon och vi bestämde oss för att göra något personligt - även om det tog tid :) Nu är det bara bandet kvar. ...

Av Elen - 15 augusti 2013 10:48

Vi har nog den sötaste hyresgästen där jag sommarjobbar :) den har bott här under alla de somrar jag har jobbat här (åtta år!) och det är inte förrän nu jag lyckats ta en bild på den ^^ Ja, man kanske inte kan kalla en hare hyresgäst :) Men den bor ...

Ovido - Quiz & Flashcards