Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Elen - 14 augusti 2013 18:42

Haha! Jag och mina böcker. Jaja, älsklingen gillar bilar och jag gillar böcker ^^. Jag har beställt hem första boken ur serien "Gone". Det är en sci-fi roman skriven av Michael Grant och utspelar sig i en påhittad stad vid namn Perdido Beach i USA. I staden försvinner alla vuxna människor från det att de fyller 15 år och ingen vet var de tar vägen eller vad som händer med dem... Perdido Beach blir även förseglad med en energi barriär som är omöjlig att ta sig igenom. Men barnen som blir kvar börjar utveckla övernaturliga krafter...

För mig verkar den riktigt bra och spännande :) kan inte vänta på att få hugga tänderna i den ;)

Så här ser omslaget ut på boken jag köpt ;) alla böckerna har olika färger på omslaget samt sidorna - snyggt ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards