Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Elen - 21 augusti 2013 16:53

Jaha, då sitter man åter igen utanför biblioteket och ska plugga examensarbete ><

Har precis avnjutit en macka från subway och är halvt igenom kaffet från pressbyrån - ibland får man lyxa till det ^^
Även om jag inte dricker kaffe särskilt ofta, får jag antingen suget eller tröttheten till det. Idag är det det sistnämnda :p
Och plugga hungrig har jag testat innan, och det gör jag verkligen inte om! Haha. Jag är ju inte mätt, men det funkar till jag kommer hem :)

Kvällens middag :)

Av Elen - 21 augusti 2013 08:54

Igår gjorde jag nya naglar :)

Blev supernöjd!
Jag älskar ju rosa och denna färgen passar så bra in på mig när jag känner mig flickig (vilket är typ alltid ^^). Eftersom färgen har lite större glitter i sig oxå, kändes det som stenar, eller liknande, skulle bli för mycket :p (även om jag älskar japanskt nagel mode)

Tänkte egentligen ha lila naglar, men som alltid ändrar jag mig när jag kommer dit ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards