Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Elen - 9 januari 2013 14:16

Klart att man glömmer sina hörlurar i väskan (som man inte har med sig) när man ska sitta på en buss ett längre tag.

Så istället för att lyssna på musik nynnar man låtar i huvudet, tills refrengen är över och jag inte kan mer. Då börjar jag lyssna på det gnisslande ljudet från bussen och alla resenärer som snörvlar och hostar. Jag försöker koppla bort dem och tänker att matten gick bra idag, och vips; inser jag hur HIMLA nervös jag är inför matematiktentan på fredag.

Note to self: glöm INTE hörlur igen!

Av Elen - 9 januari 2013 11:22

Hejsan.
Tänkte jag skulle ge er ännu ett tips inom smink :)


Det jag har lärt mig den hårda vägen är att, om ni ska lägga ut pengar på nått inom sminket så det era penslar.
Bra penslar gör att sminket håller längre, och ni behöver inte lägga på mer under kvällens gång :)
Ni behöver så klart inte köpa/beställa M.A.C:s penslar för några tusen. Men lägg några hundra på ett bra sett penslar, och har ni tur kanskr ni hittar några bra under rean :)

                                   (Mina egna penslar, 799kr)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards